יום שלישי, 11 באוקטובר 2011

למה לרשום הכל? למה זה כל כך חשוב?

כמה סיבות טובות לכל משפחה להתחיל לנהל רישום:
א.      אין שום דרך אחרת לדעת במדוייק על מה הוציאה המשפחה את כספה. גם מי שחושב שיודע, תמיד מופתע אחרי שהוא מתחיל לרשום.
ב.      משפחה שרוצה להתמודד עם המציאות חייבת להכיר את המציאות פנים אל פנים, והרישום והסיכום החודשיים נותנים למשפחה את המראה שמשקפת בדיוק מה הם עשו עם כספם.
ג.       כמו בדיאטה שבה רושמים כל דבר שאוכלים, גם כאן מוכח שעצם הרישום גורם לאנשים לחשוב פעמיים לפני שמוציאים כסף.
ד.      גם משפחה ללא משברים, שחיה ברווחה נהנית מרישום שבאמצעותו ניתן להגיע לכלים שמאפשרים חיסכון עתידי ותכנון והבטחת רווחה כלכלית לאורך זמן.
ה.      רישום הוא צעד הראשון שמחייב כל משפחה לעיין בחשבונות, ולהתעסק בהיבטים כלכליים של משפחתם על בסיס יומיומי.
ו.        רישום הוא בן הזוג של התקציב, רישום הוא הכלי שמאפשר ניהול תקציב. תקציב הוא הכלי שבאמצעותו מתכננים הוצאות משפחתיות, יוצאים ממשברים ולמעשה מנהלים כלכלת משפחה.
בשבוע הבא נדבר על טיפים איך להצליח במשימת הרישום ובשבוע שאחריו נסביר מהו התקציב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה