יום שלישי, 11 באוקטובר 2011

חיים ממה שיש

איך ננהל בצורה נכונה ונבונה את כלכלת משפחתנו? איך נדאג שכספנו לא "יברח" מבין האצבעות, אלא ישמש עבור הדברים הנדרשים באמת ונחיה בכבוד ממה שהרווחנו?
שאלות אלו ועוד הרבה, הן השאלות שמעסיקות את ארגון פעמונים זה למעלה מעשור, ובאלעד עצמה – יותר מחמש שנים, בהם זכינו ללוות עשרות משפחות במציאת פתרון לשאלות אלו וביציאה ממשברים כלכליים. בפינה זו, ננסה לפרוש בפני הקוראים את היסודות לכלכלה נכונה למשפחה ולפתוח ערוץ נוסף (באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני למטה) לתת מענה לשאלות של משפחות.
נפתח בעצה המפורסמת: "חיים ממה שיש". כולם מכירים את העצה הזאת, אבל אנחנו נתחיל לתרגם אותה למעשים. בשביל לחיות ממה שיש צריך לדעת מה יש. כלומר צריך לנהל רישום מדוקדק של כל הכנסה והוצאה. בשבוע הבא נתאר במפורט כיצד מנהלים רישום של הכנסות והוצאות המשפחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה